الماس نت با برقراری ارتباطات پشتیبان در کلیه سایتهای اصلی سعی در ارایه خدمات ارتباطی مطمئن و پایدار به مشتریان در طول شبانه روز نموده است.
الماس نت با تکیه بر دانش فنی و نیروهای متخصص و بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ابزار های روز دنیا فعالیت خود را گسترش داده و همواره در تلاش است خود را با جهت گیری های سریع دنیای فناوری همسو و خدماتی با کیفیت در خور نیاز مشتریان ارائه نماید. الماس نت در راستای مجوز فعالیت کشوری با هدف بالا بردن پوشش و سطح کیفی خدمات از یک سو با گسترش تجهیزات سخت افزاری در گستره کلیه مراکز استان و از سوی دیگر با انتقال هسته اصلی تجهیزات فنی خود به سالن مرکزی ارتباطات زیرساخت و همچنین تجهیز کلیه هاب سایت های اصلی به ارتباط مایکروویو اقدام نموده و امکان ارائه خدمات ارتباطی مطمئن و استاندارد را برای مشترکین در طول شبانه روز فراهم نموده است.
الماس نت با برقراری ارتباطات پشتیبان در کلیه سایتهای اصلی سعی در ارایه خدمات ارتباطی مطمئن و پایدار به مشتریان در طول شبانه روز نموده است.
الماس نت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و سرویس پشتیبانی اختصاصی در طول شبانه روز و ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال سعی در بالا بردن کیفیت و رضایت مشترکین نموده است.
قرارداد های تجمیعی کلیه شعب باعث کاهش شدید قیمتهای پرداختی مشترکین با پشتیبانی اختصاصی میگردد .
راه اندازی سریع و بدون تشریفات زیاد و البته امکان راه اندازی سرویس های آزمایشی از جمله خدمات الماس نت است.
شرکت پردازشگران الماس پاسارگاد (الماس نت) با شماره ثبت ۳۳۳۳۹۵ و دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات رادیویی از سال ۱۳۷۸ و با شماره پروانه ۱۱-۱۶-۲۴۰ و عضو رسمی انجمن صنفی رایانه ای کشور بوده و از سال ۱۳۹۶ با تشکیل یک کنسرسیوم کشوری – سهامدار و نماینده سروکو کشوری افرا ارتباطات ثابت رسا با شماره مجوز ۳۳-۹۵-۱۰۰ فعالیت می نماید.
دارای مجوز رسمی سرویس دهی اینترنت (ISP) از سازمان تنظیم مقررات رادیویی از سال ۱۳۷۸ و با شماره پروانه ۱۱-۱۶-۲۴۰
فعالیت تحت مجوز سروکو کشوری افرا ارتباطات ثابت رسا با شماره مجوز ۳۳-۹۵-۱۰۰
تمامی حقوق متعلق به شرکت پردازشگران الماس پاسارگاد با شماره ثبت ۳۳۳۳۹۵ می باشد.